close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    طراحی سایت

    بازدید : 388
    شنبه 20 مرداد 1397 زمان : 10:26

    برخلاف اعتقاد خیلی از افراد، برند سازی فراتر از ساخت لوگوهای خاطره انگیز می باشد. برند شما بخشی از درک و ذهنیت مردم از محصولات، دیدگاه و محتواهای شما است. در ادامه همراه با طراحی سایت اصفهان باشید .

    هر چیزی از لحن صحبت شما در رسانه های اجتماعی گرفته تا طراحی بسته بندی محصولات تان و حتی طراحی سایت تان، روی درک دیگران از برند شما تاثیر می گذارد. برندسازی می تواند میان مشتریانی که از شما خرید می کنند و مشتریانی که از رقیبان تان خرید هایی را انجام می دهند، تفاوت هایی را ایجاد کند.

    هویت برند خود را با درک وضعیت فعلی برند خود بهبود دهید. اگر شما دقیقا نمی دانید که هویت فعلی برندتان به چه ترتیب است، در این مقاله هفت سوال وجود دارد که به شما در این زمینه کمک می کند:


    1.چرا شرکت شما وجود دارد؟

    این سوالی است که شما باید هر روز از خود به عنوان یک سرمایه گذار و یا تاجر بپرسید. چرا باید مردم به شرکت شما توجه کنند؟ چرا باید هر روز از تخت خواب بلند شوید؟

    بهترین تجارت ها از روش GOLDEN CIRCLE به عنوان دایره طلایی که توسط SIMON SIENK معرفی شده است پیروی می کنند، آن ها روی چراها و دلایل پشت تجارت تمرکز دارند تا این که چه کاری انجام می دهند و یا چگونه انجام می دهند.

    APPLE یکی از شرکت های قدرتمند در دنیا می باشد که از این ذهنیت به کار برده است. به جای این که تبلیغاتی را درباره ویژگی های محصولات خود مهیا کند، APPLE تبلیغاتی را در ارتباط با افرادی می سازد که از این محصولات استفاده می کنند. تنها به تبلیغات معروف آن ها در سال 1997 تحت عنوان "HERE ID TO THE CRAZY ONES" دقت کنید.

    تمامی تجارت ها در سراسر دنیا می دانند که آن ها چه چیزهایی را می سازند، اما افراد کمی درک می کنند که چرا برخی سرویس ها و محصولات در این شرکت خارج از مسائل مالی و اقتصادی ساخته و ارائه می شود.

    "مردم بر اساس کاری که می کنید اقدام به خرید نمی کنند، بلکه بر اساس این که چرا شما آن کار می کنید، تصمیم به خرید می گیرند."

    ساده است، برندسازی شما باید به خوبی با دیدگاه ها و نظریات تان مطابقت داشته و نزدیک باشد.



    داستان محصولات و سرویس های شما درباره چیست؟

    بسیار اهمیت دارد تا درک کنید که چگونه داستان برندتان را بعد از طراحی سایت بازگو کنید. روایت کردن داستان، یک روش قدرتمند برای ساخت و ایجاد ارتباطاتی با مشتریان تان می باشد. این که افرادی را گرد هم آوریم و آن ها را به تجارت و برندمان مجذوب کنیم، یک امر قدیمی و دیرینه است.

    زمانی که داستان تان را تعریف می کنید، بسیار اهمیت دارد تا یک قهرمانی را در داستان شرکت تان داشته باشید، شخصی که همیشه به خاطر شرکت و تجارت شما برنده و موفق است. مردم تنها نمی خواهند بشنوند که چرا شرکت تان را بنا کرده اید، آن ها می خواهند بشنوند که شرکت تان به چه ترتیب به دیگران کمک می کند تا موفق شود.

    این داستان یک فرصت عالی برای برجسته نشان دادن داستان های موفقیت آمیزتان در هنگام به اشتراک گذاری دیدگاه های خود با مشتریان می باشد. یکی از مثال های ما در این زمینه، به کارگیری ARED در SUBWAY می باشد، مردی که 200 پوند وزن کم کرد، در حالی که رژیم غذایی را در SUBWAY رعایت می نمود. او برای 15 سال سخنگوی این شرکت شده بود.

    به مشریان خود از سال گذشته نگاه بی اندازید و یک تا دو عدد از مطالعات میدانی در ارتباط با داستان های مشتریان تان را که افتخار این را دارند که از شما کمک گرفته اند را جمع آوری کنید. می توانید مطالعات میدانی ما را به عنوان مثال هایی برای شروع کردن در این زمینه بررسی کنید.

    چه مشکلاتی از مشتریان تان را حل می کنید؟

    همیشه ضروری است که یک قدم به عقب بردارید و دریابید که مشتریان شما با چه مشکلاتی رو به رو هستند.

    آیا مواردی وجود دارد که محصول شما در بر ندارد، اما مورد نیاز مشتریان تان می باشد؟ زمانی که بحث حل کردن مشکلات مشتریان می شود، رقیبان تان چه مواردی را در اختیار ندارند و چه ضعف هایی دارند؟

    با افزایش شمار مشتریانی که به برندها و محصولات پیش از خرید، به صورت آنلاین دست می یابند، بسیار اهمیت دارد تا تجربه کاربری پایداری را ایجاد کنید.

    تا جایی که می توانید درباره رفتارها، نیازها و آرزوهای مشتریان تان اطلاعات کسب کنید و دریابید که چه مشکلاتی دارند که به محصولات و یا تجارت شما رجوع می نمایند. با مشتریان واقعی خود مصاحبه کنید تا دریابید که چگونه می توانید راه حل بهتری را به آن ها ارائه دارید تا به نیازها و خواسته های شان جامه عمل بپوشانید. شما ممکن است شگفت زده شوید که چقدر اهیمت دارد تا اطلاعاتی را در ارتباط با مخاطبین مورد هدف خود، پیش از رقیبان تان به دست آورید.

    چرا باید مشتریان به تجارت و تیم شما نسبت به رقیبان تان اعتماد کنند؟

    بسیار اهمیت دارد تا درک کنید که شما در برابر چه کسانی هستید، هم چنین درک کنید که چه چیزی شما را از رقیبان تان برجسته تر نگاه می دارد. دیگر شرکت ها ممکن است در برخی زمینه ها ویژگی هایی داشته باشند که شما نیز در آن مهارت دارید، و یا شاید سرویس هایی را ارائه می دارید که هیچ یک از افراد و یا شرکت های دیگر عرضه نمی کند. چه چیزی باعث می شود تا کاربران به جای رقیبان، از شما خرید کنند؟

    شما هرگز نمی توانید در همه چیز از رقیبان تان بهتر باشید، اما شرکت شما باید بتواند در برخی موارد از رقیبان تان ممتاز و عالی تر عمل کند. سعی کنید تا آنالیزهای SWOT را برای مشخص کردن این که تجارت تان در چه زمینه هایی نسبت به رقیبان تان بهتر عمل می کند، برگذار و اجرا نمایید.

    MCDONALD ادعا ندارد که بهترین چیزبرگر را در بر دارد. آن ها ادعا می کنند که پایدارترین چیزبرگر را در قیمت های مناسبی ارائه می نمایند و به این دلیل است که میلیون ها فرد هر روز به رستوران ها یا فست فود ها MCDONALD رجوع می کنند.

    از چه برند هایی الهام می گیرید؟

    از کدام برند ها در هنگامی که ابتدا تجارت تان را می سازید، الهام می گیرید؟ آن ها می توانند رقیبان برترتان باشند و یا نام های بزرگی در صنعت های دیگر، شما در هر صورت از آن ها برای شروع تجارت و شرکت خود، الهاماتی را دریافت می کنید.

    نگاه کردن به برندهایی که به شما الهام می بخشند، می تواند فاکتوری از ارزش هایی را به شما ارائه دارد که برای برند تان بسیار مهم و ضروری است، هم چنین باعث می شود تا به اطمینان برسید که این ارزش ها برای شرکت شما هم عملی می شوند یا خیر.

    شما نباید به طور کامل به کپی کردن بپردازید، اما شما می تواند ایده هایی را از آن ها کسب کنید و به نفع خود آن ها را به کار گیرید. برای مثال، شرکت هایی بسیاری به APPLE برای تاکید بر منحصر به فرد و متمایز بودن خود استفاده می کنند.

    5 ویژگی که اعضای تیم و یا تجارت شما می توانند در توضیح برند تان به کار ببرند، چیست؟

    چگونه اعضای تیم تجای شما می توانند برندتان را درک کنند؟ چه تعداد از آن ها دیدگاه ها و نظریات برند تان را می شناسند؟ درک و ادراک آن ها درباره تجارت تان گاها بسیار متفاوت تر از درک خودتان می باشد، و گاهی می توانند ایده هایی را به شما ارائه دارند که شما هرگز به آن ها فکر نمی کردید.

    دریابید که اعضای تیم تجاری شما هم اکنون و در وضعیت فعلی شرکت تان چه مواردی را مشاهده می کنند. اعلام کنید که یک بررسی برای شرکت راه می اندازید و آن ها را به ملاقاتی دعوت کنید تا همه گرد هم جمع شوند. BRAINSTORM یا ارائه نظراتی را انجام دهید و ویژگی هایی که اکثریت اعضای تیم تجاری در شرکت تان می بینند را گرد هم آورید.

    سعی کنید با لیستی از صفت های بحث برانگیز شروع کنید و از آن ها پرسش هایی را به عمل برسانید تا مشخص کنید که در هر گروه از چه صفتی برای توضیح برندتان به کار می رود و بهترین تناسب را با تجارت تان دارند. برخی مثال ها می توانند رسمی و برخی دیگر غیر رسمی باشند، برخی می توانند جالب و برخی جدی باشند؛ و هم چنین برخی می توانند پایدار و بدون تغییر و برخی شخصی سازی شده به نظر بیایند.

    در این شرایط، از خود بپرسید که 5 ویژگی که تمامی اعضای تیم تجاری شما در ارتباط با برندتان به صورت یکسان مشاهده می کنند، چیست. اگر وضع به این شکل نیست، یعنی صفت های یکسانی را از افراد به دست نمی آورید، حالا زمان این است که شروع به فکر کردن در ارتباط با تغییر این درک ها و ذهنیت ها کنید.

    حس و حال برندتان به چه ترتیب است؟

    حس و حال برند شما در مرکز و نقطه اصلی ارتباطات با مشتریان تان قرار می گیرد. این حس و حال مربوط به نحو صحبت کردن شما و ارتباط برقرار کردن شما با مخاطبین تان می باشد.

    لحن و یا حس و حال برندتان را مشخص کنید که باعث می شود تا اعضای تیم تجاری شما به طور متناسب تری در مصاحبات، رسانه های اجتماعی، مقاله های وبلاگ و غیره عمل کنند.

    چه لحن برند شما معتبر یا حاوی اطلاعات مفید، جالب یا جدی و غیره باشد، فرقی ندارد، لحن برند تان باید 100 درصد متناسب و صحیح با نحو فعالیت شما باشد. مشتریان بیشتر دوست دارند از شرکت هایی خرید کنند که توانسته اند با آن ها ارتباطات احساسی را برقرار سازند.

    بهترین لحن را که با ویژگی ها و دیدگاه های برندتان مناسب است را برگزینید، و سپس آن را در تمامی جزئیات تیم تجاری تان اعمال کنید تا پایداری را در برند و تجارت خود به وجود آورید.

    یافتن هویت برندتان ممکن است سخت باشد. اما در هر صورت مشخص کردن یک هویت برند پایدار و نگه داری از آن می تواند به ایجاد قدرت و انسجام در میان مشتریان و اعضای تیم تجاری تان کمک کند. به این ترتیب، نه تنها مشتریان می توانند اعتماد بیشتری در ارتباط با خرید کردن از محصولات و سرویس های تان به دست آورند، بلکه تیم شما نیز می توانند درک بهتری از دیدگاه ها و دلایل وجود شما کسب کنند.

    بینش های بیشتری را در ارتباط با هویت برند تان می خواهید؟ آیا زمان این است که تجارت خود را دوباره برندسازی کنید؟ اگر نظر یا کامنتی در این زمینه دارید، ما را مطلع سازید. هم چنین در صورتی که در این زمینه تجربه های کمک کننده و سودمندی را در اختیار دارید، با ما به اشتراک بگذارید. مشتاقانه منتظر شنیدن از جانب شما می باشیم.

    مکان مرقد و قبور مطهر امامان و چهارده معصوم
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : -1

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 131
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 81
  • بازدید کننده امروز : 82
  • باردید دیروز : 229
  • بازدید کننده دیروز : 230
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1064
  • بازدید ماه : 3562
  • بازدید سال : 15456
  • بازدید کلی : 49307
  • کدهای اختصاصی