close
آخرین مطالب
تبلیغ شما در اینجا
طراحی سایت شخصی
طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سیستم وبلاگدهی
تبلیغ شما در اینجا
loading...
YourAds Here YourAds Here

طراحی سایت

بازدید : 5
دوشنبه 4 دی 1396 زمان : 12:48

برای یک کسب و کار رکن اصلی ورود به دنیای تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال ، داشتن سایت و طراحی سایت است . اما درکنار طراحی سایت نباید از ابزار های دیجیتالی برای توسعه کسب و کار نیز غافل شد ! در ادامه با ما همراه باشید .

ERP یا Enterprise Resource Planning را می توان به عنوان نرم افزار یکپارچه ای تعریف نمود که دارای اجزا و یا ماژولهایی برای برنامه ریزی، تولید، فروش، بازاریابی، توزیع، حسابداری، مدیریت منابع انسانی، مدیریت پروژه، مدیریت موجودی، مدیریت خدمات و نگهداری و تعمیرات، مدیریت حمل و نقل و بازرگانی الکترونیک است. پس بعد از طراحی سایت شرکتی خود به فکر آن باشید !

معماری و ساختار ERP بگونه ای است که یکپارچگی و جامعیت اطلاعات سطح سازمان را فراهم نموده و جریان روان اطلاعات بین بخشهای مختلف سازمان را فراهم می آورد.
این نرم افزارهای بسیار قدرتمند، پیچیده و گران قیمت، سیستمهای از پیش طراحی شده ای هستند که پس از اندک تغییراتی در آنها توسط مشاوران پیاده ساز و مشاوران تحلیل فرایندهای سازمانی، پیاده سازی و اجرا می شوند. در بسیاری از موارد سازمانها به دلیل اجبار در تبعیت از منطق حاکم بر این نرم افزارها، مجبور به اصلاح و بازبینی مجدد فرایندهای خود هستند. این نرم افزارها بر خلاف نرم افزارهای قدیمی که در سازمانها و از طریق واحدهای مختلف سازمانی توسعه پیدا می کردند، مجموعه ای یکپارچه هستند که دارای ماژولهای مختلف بوده و هرزمان که نیاز به اضافه کردن ماژول دیگری به آنها باشد، این کار به راحتی صورت می پذیرد.

سیستم های ERP چه اجزایی دارند ؟
مالی - حسابداری
منابع انسانی
ساخت و تولید
مدیریت زنجیره تامین
مدیریت پروژه
مدیریت ارتباط با مشتری
انبار داده ها
کنترل دسترسی

برخی از مزایای ERP
کاهش هزینه های انبار
کاهش هزینه سفارش ها
کاهش هزینه تولید
کاهش هزینه عملیات مالی
کاهش هزینه حمل و نقل
کاهش حجم مورد نیاز سرمایه گذاری
کاهش هزینه های ناشی از توقف خط تولید
کاهش هزینه خطاهای ناشی از هماهنگی ضعیف بین واحدهای مختلف سازمان
کاهش زمان تکمیل و نهایی کردن محصول
افزایش شفافیت و ردگیری فرآیندهای تولید برای مشتری
افزایش قابلیت متناسب سازی برای مشتری
افزایش رضایت مندی مشتری از طریق درگیر کردن وی در کارها از لحظه سفارش تا دریافت محصول
همچنین افزایش فروش و در نهایت رشد و بالندگی سازمان

منبع: طراحی سایت

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 13
  • بازدید کننده امروز : 14
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 133
  • بازدید سال : 133
  • بازدید کلی : 367
  • کدهای اختصاصی