close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    طراحی سایت

    بازدید : 279
    چهارشنبه 13 دی 1396 زمان : 11:08

    طراحي سايت و راه اندازي يك وبسايت براي تجارت الكترونيك امروزه بسيار راحت و ارزان است . اما براي ديده شدن در ميان رقبا نياز به عناصر و ابزاري است.

    موارد زير ۵ روند و گرايش رايجي هستند كه به منظور ايجاد جاذبه ديجيتال براي كسب و كار خود بايد از آنها آگاهي داشته باشيد:

    5 تاكتيك بازاريابي اينترنتي كه نبايد از قلم بيندازيد
    ۱-محتوا پادشاهي مي كند

    امروزه عبارت «محتوا پادشاه است» لقلقه زبان همه متخصصان بازاريابي است. واضح است كه مفهوم اين جمله به يكي از گرايشات رايج دنياي بازاريابي تبديل شده است. محتوا چيزي بيشتر از پيام هاي ساده بازاريابي و تمركز روي برندسازي است؛ امروزه با محتواي خود بايد داستان بگوييد، مشاوره بدهيد و سرگرم كنيد. مردم روز به روز بيشتر به وبلاگ هاي آموزنده، وبينارها، موضوعات ابتكاري در رسانه هاي اجتماعي و داستان هاي الهام بخش جذب مي شوند.



    ۲-ويديو

    بسياري از ما شهامت اعتراف كردن را نداريم، اما حقيقت اين است كه از اعتياد حاد به ويديو رنج مي بريم! با وجود اينكه تبليغات تلويزيوني به واسطه هزينه هاي سنگيني كه دارند احتمالا دور از دسترس به نظر مي رسند، اما پخش و مشاهده ويديو فقط محدود و منحصر به تلويزيون نيست و موقعيت هاي متعدد ديگري نيز وجود دارند كه مخاطبان شما در ثانيه به ثانيه وقت خود از ويديوهاي آنها استفاده مي كنند.

    شايد خودتان عشق جنون آميزي نسبت به ويديوها نداشته باشيد، اما دوست شما، مارك زاكربرگ اعلام كرد كه محتواي ويديويي به طرز چشمگيري نسبت به تصاوير، مقالات يا لينك در صفحات تخصصي بيشتر ديده مي شود. ما هم به او اعتماد داريم. البته فقط اين نيست؛

    يوتيوب هم به دومين موتور جستجوي بزرگ جهان تبديل شده است و حتي بسياري از مردم از طريق گوشي هاي همراه خود به تماشاي ويديو مي پردازند. اما چرا اينطور است؟ زيرا تماشاي ويديو زحمت خاصي ندارد، توجه شما را به خود جلب مي كند، و به هر حال يك تجربه نسبتا خوشايند است. همه اينها را گفتيم تا تاكيد كنيم كه وقت آن رسيده تا يك دوربين برداريد و فيلمبرداري را آغاز كنيد.
    نكته براي بهبود سايت شما:

    سعي كنيد ويديوهاي كوتاه و سرگرم كننده اي را توليد و در سايت خود استفاده كنيد.


    ۳-به برند خود شخصيت انساني بدهيد

    مشتريان شما باهوش هستند.آنها به سمت سايت شما جذب شده اند، بنابراين در هنگام تعاملات خود با آنها اين نكته را در نظر بگيريد. با پاسخگويي به موقع و توأم با رعايت ادب و احترام به بازخوردهاي كاربران، راه ارتباطي خود با آنها را باز نگه داريد. اين هم در مورد پيام هاي خصوصي و هم در كانال هاي شما در رسانه هاي اجتماعي مصداق دارد.

    به علاوه، بايد سياست هاي اصولي خود را حفظ كرده و پشتيباني محصول را جزو اولويت هاي خود قرار دهيد. هر چه شفافيت شما بيشتر باشد، مشتريان تان به شركت شما وفادارتر خواهند شد. و بالاخره، اگرچه اين نكته ممكن است در ابتدا دشوار به نظر برسد، اما در هر صورت در پشتيباني مشتريان خود خساست به خرج ندهيد. به عنوان نمونه، دريافت پيامي كه با «مهران عزيز» شروع مي شود با پيامي كه آغازگر آن «مشتري عزيز» است تفاوت چشمگير و قابل توجهي دارد. مخصوصا به بازخوردهايي كه دريافت مي كنيد گوش كنيد و با توجه به نيازهاي مشتريان خود براي بهبود كارتان تلاش كنيد.

    با وجود اينكه چنين سياستي در ظاهر به بازاريابي توأم با تلاش مفرط براي فروش (hard sell) شباهتي ندارد، اما يك فرآيند بلندمدت است كه نتايج ارزشمندي را به بار مي آورد.
    نكاتي براي بهبود سايت شما:

    حداكثر در يك بازه زماني ۴۸ ساعته به همه سوالات پاسخ دهيد. به بازخوردهاي كاربران توجه كنيد و آنها را در برنامه كسب و كار خود بگنجانيد. هميشه با لحن صميمي، فكر شده و سرراست به سوالات كاربران پاسخ بدهيد. انتظارات كاربران را مديريت كنيد و صادق باشيد. مي توانيد براي تسهيل ارتباط، از يك افزونه گفتگوي آنلاين استفاده كنيد.


    ۴-هدفگيري درست

    شبكه هاي اجتماعي و موتورهاي جستجو خواه ناخواه در جمع آوري اطلاعات از ما حد و مرزي نمي شناسند. فيسبوك، سن ما، گروه هاي موسيقي مورد علاقه، موقعيت مكاني و بسياري از موارد ديگر را راجع به ما مي داند. گوگل سوابق جستجوي ما را ذخيره مي كند و با سليقه ما سازگاري پيدا مي كند. همه اينها اتفاقي نيست، بلكه با اين هدف انجام مي شود كه تبليغ كنندگان بتوانند افراد و ويژگيهاي خاصي را هدف قرار بدهند كه احتمال اينكه در آينده جزو مشتريان آنها بشوند بيشتر است.

    از همه بهتر اينكه روند كار از آن چيزي كه تصور مي كنيد آسانتر است. در فيسبوك فقط با تعيين مخاطب مورد نظر خود مي توانيد براي مجموعه اي از كاربران بر اساس مكان، علايق و مواردي از اين قبيل يك كمپين راه اندازي كنيد. در گوگل به منظور تصميم گيري آگاهانه تر براي انتخاب كاربران مورد نظرتان مي توانيد از analytics استفاده كنيد تا ببينيد كه بازديدكنندگان شما پيش از ورود به سايت شما از كجا آمده اند و پس از آن به كجا مي روند.
    نكاتي براي بهبود سايت شما:

    براي افزايش ترافيك از طريق جستجوهاي گوگل، استفاده از AdWords و AdSense را امتحان كنيد. در هنگام راه اندازي يك كمپين در فيسبوك، گزينه هاي مختلف آن را بررسي كنيد. معمولا استفاده از گزينه look alike براي بسياري از صاحبان كسب و كارهاي كوچك موثر واقع مي شود.


    ۵-بازاريابي موبايلي

    تعداد كاربراني كه از طريق دستگاه هاي همراه از اينترنت استفاده مي كنند همچنان در حال افزايش است. گوگل با Mobilegeddon خود با صراحت اعلام كرد كه براي وبسايت هايي كه با موبايل سازگاري داشته باشند اولويت قائل خواهد شد. بنابراين، داشتن وبسايتي كه كاملا با موبايل سازگار باشد ديگر اختياري نيست، يك ضرورت است.و البته فقط اين نيست؛ اگر اين آمار درست باشد، بهتر است به دنبال راههايي جهت بازاريابي مستقيم كسب و كار خود براي دستگاه هاي همراه باشيد.

    در عصر ديجيتال، بازاريابي چيزي بسيار فراتر از هزينه كردن و استفاده از روشهاي تكراري براي فروش است. امروزه بازاريابي، متضمن ايجاد رابطه با مشتري، روايت داستان برند و نشان دادن سبك منحصر به فرد خودتان است. به علاوه، بازاريابي ديگر به پهن كردن يك تور بزرگ و انتظار براي پيدا شدن مشتري مناسب محدود نمي شود، بلكه مي توانيد آن را به نحوي هدفمند كنيد كه خدمات مناسب را در جاي مناسب و براي افرادي كه واقعا به خدمات شما نياز دارند ارائه كنيد.

    هنگامي كه بازاريابي ديجيتال به درستي انجام مي شود، صاحبان كسب و كارهاي كوچك را قادر مي سازد تا به شكل سرراست تر و معنادارتري مشتريان جديدي را جذب كرده و مشتريان سابقَ خود را حفظ كنند. شاعر چه زيبا مي گويد: «خودت باش، بي همتا مي شوي؛ ساده باش، عميق مي شوي.» (كتاب نيم كيلو باش ولي خودت باش از سعيد گل محمدي)

    منبع: طراحي سايت

    بارنگ سال 2018 بیشتر آشنا شوید
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : -1

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 131
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 35
  • بازدید کننده امروز : 36
  • باردید دیروز : 247
  • بازدید کننده دیروز : 213
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 588
  • بازدید ماه : 4557
  • بازدید سال : 16451
  • بازدید کلی : 50302
  • کدهای اختصاصی