close
آخرین مطالب
تبلیغ شما در اینجا
طراحی سایت شخصی
طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سیستم وبلاگدهی
تبلیغ شما در اینجا
loading...
YourAds Here YourAds Here

طراحی سایت

بازدید : 11
دوشنبه 18 دی 1396 زمان : 12:32

با همه گیر شدن شبکه های اجتماعی موبایلی ، خصوصا تلگرام در ایران بازی دیجیتال مارکتینگ را به طور کلی عوض کرده اند به طوریکه اگر در این شبکه ها فعالیتی نداشته باشید ، قطعا بازنده خواهید بود . در ادامه همراه باشید .

بعد از طراحی سایت ، توجه به دیجیتال مارکتینگ و سئو میتواند ترافیک طبیعی را برای سایت به وجود بیاورد اما توجه خاص به شبکه های اجتماعی نیز میتواند تاثیر شگرفی برروی جذب کاربر و مشتری بگذارد . اما برای اینکه بعد از طراحی سایت در جذب کاربر از شبکه های اجتماعی موبایلی خصوصا تلگرام موفق باشیم ، چه کارهایی باید انجام دهیم ؟

برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ شبکه های اجتماعی بعد از طراحی سایت باید کارهای زیر را انجام دهیم :

۱- یک شکل:همه پست ها از لحاظ فرم و رنگ و شکل متن یکسان باشند.
۲- استفاده از تصاویر: تصویر جذاب تر از متن است.
۳- اندازه تصاویر: یک اندازه قراردادی استاندارد با سایز مربعی مانند ۶۴۰x۶۴۰ یا ۶۴۰x۴۸۰ یا هر سایز قراردادی دیگر
۴- نسبت تصاویر: رعایت نسبت قراردادی ۱:۱ یا ۴:۳ یا نسبت های استاندارد دیگر و رعایت همیشگی آن
۵- قالب تصاویر: استفاده از تصاویر با یک قالب گرافیکی یکسان
۶- حجم تصاویر: ارسال تصاویر کم حجم شده
۷- برندینگ تصاویر: استفاه از رنگ برند و حک کردن لوگو در تصویر
۸- متن کوتاه: حتما تصاویر یا نوشته ها با یک تیتر جذاب در زیر آن (و نه در پست بعدی) همراه شود.
۹- لینک سایت: حتما لینک سایت با یک خط، فاصله از تیتر و یک خط فاصله از خط آخر (برندینگ لاین) قرار گیرد. این خط های اضافه از خطای انگشت زدن اشتباهی کاربر جلوگیری می کند.
۱۰- اسم کانال در خط برندینگ: در آخر هر پست با یک خط فاصله از بالا و با علامت @ اسم کانال و یا بات تبلیغ شود. علامت @ باعث تبدیل شدن عنوان کانال یا ربات تلگرام به لینک می شود .

۱۱- نوشتن اسم ربات تلگرام: از آنجا که نام کانال همواره در بالای پست درج می شود می توان از خط آخر (برندینگ لاین) برای لینک به ربات تلگرام استفاده کرد.
۱۲- امضای یکسان: خط آخر یا امضای اثر باید در همه پیام ها یکسان باشد.
۱۴- لینک ویدیو: استفاده از لینک ویدیوی آپارات برای مخاطبین ایران یا Youtube برای مخاطبین خارجی
۱۵- ساعت ارسال: پست ها با توجه به آمار، بهترین زمان جذب مخاطب تعیین شده و در ساعات مشخص ارسال شود. مثلا ۱۲ ظهر و ۶ عصر
۱۶- تنها یک نقطه در خط آخر: در صورتی که آخرین خط با حروف فارسی شروع می شود لازم است بعد از آن در یک خط جدید یک نقطه اضافه شود.

منبع: طراحی سایت

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 7
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 126
  • بازدید سال : 126
  • بازدید کلی : 360
  • کدهای اختصاصی