close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    طراحی سایت

    بازدید : 284
    شنبه 5 اسفند 1396 زمان : 14:02

    بعد از نياز به طراحي سايت نياز به مديريت آن داريد . اما اين كار باعث مي شود كه روند تعامل با كاربر يك طرفه شود . در اين مقاله قصد داريم تا شما را با روند هاي تعامل گونه ميان كاربر و سايت بعد از طراحي سايت آشنا كنيم .در ادامه با طراحي سايت همراه باشيد.

    ايده هاي جديد كاربران را به كار بگيريد

    اگه صاحب يك وب سايت باشيد كه مطالب خاصي مي نويسيد، حتما كاربراني داريد كه ميان و در مورد نوشته شما نظر ميدن. تا حالا دقت كرديد كه چند بار از نظرات اون ها ايده هاي جديد دستتون رسيده. اگه تا به حال به اين موضوع توجه نكرديد حتما دقت كنيد.

    انجمن در طراحي سايت

    درباره اهميت داشتن مطالب جديد در سئو سايت مطلعيد و نيازي به تكرار نيست. البته اين مسئله در عمل كار راحتي نيست و زمان بره. تا حالا به راه حل هاي زيادي هم فكر كرديد ولي شايد تا به حال به اين يكي از اين زاويه نگاه نكرده باشيد : راه اندازي يك انجمن براي وب سايتتون! بله يك انجمن بسازيد و اجازه بديد سايرين در سايت شما مطالب جديد ايجاد كنند.

    مزاياي انجمن را ميشه اينطوري ليست كرد:

    ايجاد مطالب جديد و تازه براي موتورهاي جستجو
    باعث سر زدن دوباره و دوباره كاربران ميشه. اونها ميان تا ببينن مطالبشون بازديد داشته؟ پاسخ داده شده؟ و …
    مثل همون نظرات، منبع فوق العاده اي از ايده هاي جديد براي شما و سايت شماست
    ايجاد اعتماد بين شما و كاربران شما
    توسعه يك جامعه فعال و پاسخگو
    البته اين را هم اضافه كنم كه در كل موتورهاي جستجو به انجمن ها علاقه دارند!

    شبكه هاي اجتماعي را در نظر داشته باشيد

    نه نميخوام حرف تكراري بزنم. نميخوام بگم مطالبتون را در شبكه هاي اجتماعي بزاريد و از اين حرفا و ميدونم همه وبمسترها براي استفاده از مزاياي شبكه هاي اجتماعي خودشون پيش قدم هستند و مثلا خودمون مياييم و مطلب را توييت مي كنيم و يا اينكه پلاس وان مي كنيم و … ولي خوب اين ميشه تعريف اشتباه!

    حالا كه قراره از كاربرانمون كمك بگيريم بهتره كه مطالب بصورتي باشه كه اونها خودشون و بدون اينكه ما در خواست كنيم اين كار را انجام بدند. حتي زمانيكه شما دكمه توييت در سايتتون نداريد اونها مطلب شما را در توييتر به اشتراك بزارند! حالا فقط شما زحمت بكشيد امكانات اوليه مثل همين دكمه هاي شبكه هاي اجتماعي را دم دست بزاريد!

    حالا ميگيد چه بايد كرد؟ خوب مطالبي بنويسيد كه:

    جديد و منحصر به فرد باشه
    جالب و بامزه باشه
    بار عاطفي داشته باشه
    غير تبليغاتي باشه
    البته شرايط ديگه اي هم ميشه داشته باشه كه ما به همينا بسنده مي كنيم.

    اگه سايتتون جزء سايتهاييه كه مطلب زياد ميزاريد مثلا سايت تفريحي هستيد، سعي كنيد هر لينكي را در شبكه هاي اجتماعي به اشتراك نزاريد! چونكه وقتي ۲ بار يه لينك معمولي را كاربران ببينند، بار سومي در كار نخواهد بود! پس بهتره كه مطلبي كه به اشتراك ميزاريد:

    يك فيلم سرگرم كننده و جالب
    مقاله اختصاصي و جالب
    يك ماجراي سياسي و يا مربوط به تكنولوژي كه اخيرا ارائه داده
    آخرين اخبار جهان
    مطلب با عناصر قوي عاطفي
    و …
    را شامل بشه.

    منبع: طراحي سايت

    تجربه کاربری در سئو همانند طراحی سایت جریان دارد
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : -1

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 131
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 7
  • باردید دیروز : 180
  • بازدید کننده دیروز : 181
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 566
  • بازدید ماه : 3498
  • بازدید سال : 11488
  • بازدید کلی : 45339
  • کدهای اختصاصی